Proiectul #Localnicii vine cu ideea de a cinsti femeile puternice din România, care schimbă în bine comunitățile din care fac parte , și se transformă, temporar, în Localnicele, ca tribut pentru femeile remarcabile. Principalul obiectiv al inițiativei este să identifice 250 de femei antreprenor din toată țara, cu ajutorul românilor, prin mecanismul dedicat de pe www.localnicii.ro/localnicele, pentru a le mulțumi și răsplăti.
Inițiativa aduce și o alternativă locală de cadou, care vine cu un nou design, destinat să celebreze femeile speciale din jurul nostru. Cutia cu Localnice este gândită ca o experiență premium, atât pentru cei care aleg acest cadou, cât și pentru cea care îl primește.
„Inspirați de povestea cărții Nesupusele, am decis să creăm o campanie prin care să identificăm cel puțin 250 de femei antreprenor care schimbă comunitățile din care fac parte. Invităm pe toată lumea să intre pe platformă și să nominalizeze o astfel de femeie, iar noi le vom trimite cadou Cutia cu Localnice, prin care să le recompensăm pentru toată munca pe care o fac. Vrem să le mulțumim și să le trimitem un mic semn de apreciere, pentru că ceea ce fac este esențial”, a spus Răzvan Crișan, cofondator Kané Group.
Până acum, #Localnicii a însemnat peste 100 de antreprenori implicați în campanie, atât prin prezența în serialul Localnicii, cât și în cele 9 ediții ale Cutiei cu Localnici, care au generat vânzări de peste 2 milioane de RON, adică 40.000 de produse cumpărate de la acești antreprenori. De asemenea, în 2021, CEC Bank și Mastercard au dezvoltat Pachetul Start-Up LOCALNICII, un produs bancar unic, gândit pe nevoile reale și imediate ale antreprenorilor la început de drum, completat de un set de alte beneficii sepciale.
Efortul de realizare a campaniei #Localnicii contează pe parteneri care înțeleg valoarea micilor antreprenori și își doresc să încurajeze tinerele talente locale. Aventura de descoperire și de promovare a antreprenorilor locali a început și continuă alături de CEC Bank și Mastercard, cu scopul de a-i susține prin includerea produselor lor în Cutia cu Localnici și a-i face și mai cunoscuți, prin serialul Localnicii și nu numai.