ContentSpeed, lider de piață în dezvoltarea de soluții software pentru comerțul electronic, a finalizat anul acesta tranzacția prin care a vândut pachetul majoritar de acțiuni către Asseco, unul dintre liderii în piața de software la nivel european. Decizia a fost luată după ce pandemia a făcut ca online-ul să devină unul dintre cele mai importante canale de vânzare iar dezvoltarea companiei la nivel internațional necesita o investiție financiară majoră.
„Am luat decizia când am văzut că ecommerce-ul a trecut brusc de la „nice to have“, la infrastructură critică. Era un moment ideal pentru turarea motoarelor. Suntem extrem de mândri că am primit această recunoaștere a muncii și investiției noastre de 18 ani, ne-a declarat Doina Vîlceanu, director de marketing al ContentSpeed.
Conform acesteia, pentru a face extinderea companiei, era nevoie de investiții foarte mari. Iar Asseco au fost cel mai aproape de viziunea echipei de management a ContentSpeeed.
„Ne-am dat seama că pentru o extindere regională, într-o primă etapă, avem nevoie de investiții mari. Așa a apărut această oportunitate. Am avut mai multe propuneri, însă Asseco a fost o opțiune prin care tot ce am construit în acești ani rămâne în picioare. Nu schimbăm platforma, nu schimbăm clienții, nu schimbăm nimic. Avem un frate mai mare care investește în același direcții pe care ni le dorim și noi. Are același mod de a gândi și aceeași abordare în dezvoltarea customizată pentru piețe“, ne-a spus Doina Vîlceanu.
Strategia ContentSpeed urmărește dezvoltarea pe piețe externe care nu sunt acoperite de liderii globali.
„Urmează extinderea și transformarea platformei noastre pentru țările în care Asseco are deja birouri cu echipe locale, unde ne putem dezvolta cu o altă viteză. Este un pilon în care ne putem sprijini și dezvolta variante de platforme ContentSpeed pentru piețe din Serbia, Macedonia și alte țări care nu sunt acoperite de liderii globali din mai multe motive. Nu avem cum să lăsăm deoparte nici piața din România, unde suntem lideri. Mai avem multe produse de lansat aici. Abia acum a început să se conștientizeze în România nevoia de transformare digitală. În sfârșit este momentul potrivit și pentru noi de a le povesti și de a implementa aceste soluții complexe“, spune Doina Vîlceanu.
„Digital factory“, sericiul innovator lansat pe piață de ContentSpeed
ContentSpeed a lansat în 2020 divizia de Consultanță Strategică „Digital Factory”, dedicată companiilor medii și mari. Prin intermediul acesteia, ContentSpeed le poate fi acum alături partenerilor atât prin implementarea de soluții software, cât și prin servicii de consultanță care asigură succesul în online.
„Anul trecut am inventat ceea ce noi numim „digital factory“ o uzină a tot ce înseamnă prezența unei companii în spațul online. Am adus servicii post-lansare, de auditare a business-ului, să vedem ce funcționează în offline și cum putem muta în online . Oferim și strategie digitală, îi învățăm cum să identifice, abordeze și comunice cu grupurile țintă. Serviziul se transformă de multe ori chiar în rebranding. Practic, am închegat un ecosistem de parteneri, fiecare lider în ceea ce știe el să facă în domeniul lui, și la final de lună oferim clientului un singur raport. În momentul de față avem peste 15 beneficiari ai serviciului“, ne-a declarant Doina Vîlceanu.
Adauga comentariu