Champaigns este prima agenție de digital marketing pentru magazinele online de fashion și life&style din Romania. A fost fondată în anul 2006 de către Adelina Oprea, după o experienta de peste 10 ani în domeniu. Pe parcurs i s-a alăturat Razvan Rădulescu, un om cu pasiune pentru tot ce înseamna marketing digital și care se ocupă de vanzari încă de la vârsta de 16 ani.
„La Champaigns garantăm implicarea totală și devotamentul pentru a obține ceea ce stabilim de la început. Nicio agenție nu poate garanta rezultate exacte, deoarece toți activăm pe platforme externe – Facebook, Google Ads. Ceea ce oferim toți este experiența și datele pe care le avem, pe care le folosim în proiecte noi, pentru a evita anumite capcane despre care noi deja știm“, ne-a explicat Răzvan Rădulescu.
În privința alegerii unei agenții de marketing, specialistul recomandă antreprenorilor să se uite dacă aceasta are clienți din nișa lor, pentru a le putea înțelege businessul mult mai rapid.
„Nu spun că o altă agenție nu va livra rezultate, dar timpul va fi mult mai îndelungat. Contează foarte mult și relaționarea. Toți folosim aceleași instrumente de marketing, important este dacă se creeaze acel click între agenție și owner sau marketing managerul intern“, explică acesta.
În privința posibilității ca agenția de marketing să lucreze și cu competitorul brandului, Răzvan Rădulescu spune că acest fapt nu ar trebui să reprezinte o problemă, deoarece procedural se creează două echipe separate, competiția dintre cele două putând chiar reprezenta un plus de implicare și creativitate.
„Poate fi un plus dacă cele două echipe lucrează în competiție. Toți cumpărăm trafic, ce ne diferențiază este creativitatea. Trebuie să fii foarte atent ce echipă de creație are agenția pe care ți-o alegi, partea creativă este cea care captează atenția“.
Alegerea canalului de promovare potrivit pentru produsele sau serviciile brandului
În privința canalelor de comunicare alese în campaniile de marketing, Răzvan Rădulescu explică faptul că cel mai adesea apare impedimentul bugetului. Puține sunt acele proiecte la început de drum care au buget suficient pentru Youtube, Facebook, Google, Instagram și TikTok. În funcție de buget și de nișa produsului, agenția identifică cel mai bun canal, urmând ca pe parcurs să fie activate și celelalte.
„Explicăm clientului ce înseamnă fiecare canal în parte și cum măsurăm profitabilitatea și performanța acestora. După ce îl stabilm pe primul și îl punem pe picioare, trecem la al doilea. În momentul de față TikTok ajută la creșterea brandului iar pe Facebook se face achiziție“, spune Răzvan Rădulescu.
Planurile de dezvoltare ale agenției Champaigns
„Ca planuri de dezvoltare ale agenției, ne interesează să ne dezvoltăm în zona UK. Piața de acolo este foarte dezvoltată. În partea de est a Europei, clienții au o cultură a online-ului, cei care au businessuri știu ce vor, discuțiile se scurtează pentru că au mai trecut prin această experiență. Acolo este mai ușor de comunicat. Dar nici în România nu este un impediment. Văd de la an la an cum discuțiile cu antreprenorii sunt mai ușoare. Se informează și înțeleg. Dacă până în urmă cu doi ani toată lumea visa la costuri cât mai mici, acum așteptările sunt temperate“, a spus Răzvan Rădulescu.
Adauga comentariu