Business Leaders > Lideri > Lucian Miess, GETT’S: „Pe o piață foarte fragmentată, în care concurența neloială devine tot mai puternică, este nevoie de diversificare și noutăți constante“

GETT’S, una dintre cele mai mari rețele în domeniul frumuseții și al coafurii în România pentru segmentul de 4 si 5 stele, anunță o nouă investiție prin deschiderea unui nou salon boutique, GETT’S Hair Studio & GETT’S MEN, în centrul Bucureștiului, în Piața Romană, în Sheraton Hotel.

Pentru 2023, grupul GETT’S anunță o cifră de afaceri de 3,4 milioane de euro, în creștere cu 13% față de anul precedent, dar încă sub nivelul anului 2019.

„Prin deschiderea unui nou salon pe segmentul premium, în unul dintre hotelurile de top din București, aducem două concepte sub același acoperiș, GETT’S MEN – barbershop dedicat barbatilor și GETT’S Hair Studio, brandul de 5 stele care se regăsește în JW Marriott și Radisson Blu Hotel. Astfel, în același loc, în două zone separate, bărbații se pot delecta cu servicii dedicate de barbershop, iar doamnele se pot simți și în intimitate în zona de salon dedicata lor.  Astfel, GETT’S închide triunghiul celor mai importante locații de 5 stele din București, funcționând în regim de rețea, unde tot istoricul, punctele și avantajele cluburilor de abonamente se pot folosi permanent. Clienții au devenit foarte atenți atât cu bugetul pe care îl alocă pentru servicii de înfrumusețare, cât și cu nivelul de confort pe care îl primesc. Relaxarea și nevoia de liniște au devenit un deziderat al tuturor. Este ceea ce am oferit de 27 de ani și dorim să oferim în continuare la același nivel cu care clienții noștri sunt obișnuiți.  De aceea, în noul salon am introdus un concept de spa pentru păr, Headbath, în care să punem la dispoziție o nouă destinație de relaxare pentru femei și bărbați”, declară Lucian Miess, fondator al saloanelor GETT’S.

Astfel, noul salon GETT’S aduce un echipament unic în România pentru servicii de spa pentru păr Head Bath, proiectat de Takara Belmont, producător japonez cu o istorie de 100 de ani, cel mai mare producător din lume de echipamente pentru saloane. Este special gândit pentru a oferi clienților confort și relaxare absolută în timpul spălării părului la salon. Aflat la parterul hotelului Sheraton din centrul Bucureștiului, salonul este amplasat pe o suprafață de 60 mp și are cu o echipă de opt specialiști dedicați.

„Pe o piață foarte fragmentată, cum este cea a saloanelor de înfrumusețare, în care concurența neloială devine tot mai puternică, este nevoie de o diversificare și noutăți constante în serviciile de îngrijire și înfrumusețare. Suntem de 27 de ani pe piață, ani în care am fost martorii multor schimbări. Cuvintele de bază în aceste vremuri sunt inovarea, adaptabilitatea, eficientizarea și digitalizarea”, adaugă Lucian Miess, fondatorul saloanelor GETT’S.

Prezent pe piață din 1997, lanțul de saloane de înfrumusețare GETT’S este unul dintre cele mai mari din România pe segmentul de 4 si 5 stele. Compania numără 9 centre amplasate strategic în diferite zone premium ale Bucureștiului, precum JW Marriott Grand Hotel, Hotel Radisson Blu, Hotel Sheraton, București Mall, AFI Palace Cotroceni, Mega Mall, ParkLake și Plaza România.

Lizeta Maria

View all posts