Business Leaders > Noutati > Lactatele românești Artesana au o nouă identitate vizuală

La o săptămână după ce au anunțat demararea primei campanii de reînnoire a identității vizuale și de brand, Artesana anunță că a început livrarea produselor cu noile etichete în lanțurile mari de retail din România. Campania de reînnoire a identității vizuale, prima campanie de acest fel de la înființarea brandului, în urmă cu 8 ani, a fost realizată printr-un proiect de consultanță internațională cofinanțat de Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD).

Pe lângă noua identitate, primul pas din noua strategie Artesana, proiectul vizează relansarea si repoziționarea companiei prin cercetări de piață, corporate branding, redesign-ul etichetelor, precum și definirea unei strategii integrate de trade, de brand și de produs, pentru următorii ani.

Artizanii laptelui
Cercetarea științifică, care a stat la baza reînnoirii identității vizuale Artesana și la consolidarea strategică a companiei românești, a scos în evidență atenția din ce în ce mai mare pe care o acordă consumatorii de lactate produselor cât mai naturale și mai puțin supuse procesării industriale. Din acest motiv, Artesana a ales să comunice beneficiile și calitățile lactatelor sale unice, direct pe etichetă. Totodată, pentru priceperea de care e nevoie pentru a produce cele peste 20 de rețete de iaurturi, brânzeturi și lactate proaspete, a fost aleasă sintagma Artizanii laptelui, un slogan care va ilustra și identitatea corporate a brandului.

Prezența florilor de câmp pe noile etichete Artesana, întărește conexiunea cu natura, cu sursa laptelui și simbolizează parfumul anotimpurilor, regăsite în variabilitatea naturală a laptelui. Maniera artistică a ilustrației, în acuarelă, este reprezentarea vizuală a măiestriei și a talentului, ancorate în expresia de poziționarea a brandului Artesana: „ Artizanii laptelui“. În același timp, fontul ales ilustrează, în continuare, ideea de artizanal, de măiestrie, îmbinată cu elemente care sugerează naturalul și inspirația din natură. Pe lângă fundamentarea în ideea de autentic, natural și cunoașterea în a prelucra laptele cu măiestrie, Artesana îmbrățișează și notele modernitate, de deschidere a mărcii către ambalaje atipice, inovatoare și eco-sustenabile.


Astfel, Artizanii laptelui devine o platformă de comunicare, un angajament pe termen lung în sprijinul ideii că brandul Artesana va însoți, va ghida și va încuraja orice dorință sau efort al iubitorilor de lactate românești de a avea acces la produse artizanale, cu un gust adevărat și cinstit, cu proprietăți nutritive evidente, realizate prin puterea naturii și măiestria producătorului de a păstra proprietățile laptelui.

Cu o cifră de afaceri estimată pentru anul 2020 la 3,7 milioane de euro, brandul Artesana se află pe piața românească din august 2012, iar în retail-ul modern din august 2013. Produsele Artesana se găsesc în peste 700 de magazine în toată țara, în majoritatea rețelelor de retail modern dar și în rețele locale sau băcănii specializate. Valoarea investițiilor de până în prezent este de peste 1,5 milioane de euro.

Business Leaders

View all posts

Adauga comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *