Business Leaders > Companii > Fondată în pandemie, clinica stomatologică Dentalist estimează o creștere de cinci ori a cifrei de afaceri pentru 2021

Dentalist, clinică stomatologică tech, anunță planurile pentru anul în curs, dar și care sunt tendințele în ceea ce privește tratamentele urmate de români. În 2021, clinica își propune să atingă un număr de clienți de 10 ori mai mare față de 2020.

Fondată în plină pandemie, clinica își crește constant numărul de colaboratori, precum cei din echipa administrativă, user acquisition, asistente, cât și numărul medicilor. Mai mult decât atât, clinica dorește să se axeze cât mai mult pe digitalizarea medicinei dentare și să le ofere clienților o experiență comodă, fără durere, unde mersul la dentist devine o întâlnire cu un prieten vechi. În acest sens, Dentalist mizează pe serviciile de înaltă calitate și echipa de medici profesioniști și prietenoși. Pentru 2021, Dentalist estimează o creștere de cinci ori a cifrei de afaceri.

De la cel mai des întâlnite probleme până la cele mai cerute servicii

Una dintre cele mai întâlnire probleme în ceea ce privește sănătatea dentară este ignoranța durerii, a sângerării sau a problemelor care pot apărea la nivelul cavității bucale. Medicii specialiști de la Dentalist subliniază că ignorarea problemelor duce la agravarea acestora și la tratamente mai lungi, complexe și costisitoare.

În ceea ce privește tratarea, aparatul dentar Invisalign este unul dintre cele mai cerute tratamente ale clinicii. Este un aparat dentar cu acțiune mult mai rapidă, transparent și detașabil. De asemenea, tot mai mulți pacienți își doresc un makeover al zâmbetului și apelează la fațetele dentare. Prin tehnicile digitale de scanare a zâmbetului, pacienții pot vedea încă de la început rezultatul final pe care doresc să îl obțină.

„Este extraordinar că pacientul poate vedea înainte de orice procedură cum îi va arăta dantura cu fațete. Medicul modelează digital aspectul dinților, în concordanță cu trăsăturile feței și propune pacientului o modificare a zâmbetului. Pacientul știe la ce rezultat să se aștepte și pornește mult mai încrezător în tratament. La Dentalist ne axăm foarte mult pe calitatea serviciilor oferite deoarece ne dorim ca toți cei care ne trec pragul să fie mulțumiți și să revină cu plăcere”, a declarat Alexandra Mircea, fondatoarea Dentalist.

În ceea ce privește diferențele între 2020 și 2021, Dentalist notează că anul trecut pacienții se împărțeau în două categorii: cei temători, care veneau doar pentru lucrări punctuale sau urgențe, și cei care alegeau redistribuirea bugetului de vacanță către îmbunătățirea zâmbetului.

În 2021, tot mai multe persoane au început să revină în cabinetele stomatologice. Din cauza absenței vizitelor la dentist în perioada crizei sanitare, mulți medici au fost nevoiți să facă reparații mai mari. De asemenea, printre cele mai căutate servicii de către pacienți sunt aparatul dentar transparent Invisalign, procedurile de makeover, igienizările, dar și albirile dentare. În ceea ce privește bugetul alocat, Dentalist are o medie de 1.600 lei pe lună per pacient.

Nu în ultimul rând, se observă o schimbare majoră față de 2020 și în numărul de clienți. Acum sunt de patru ori mai mulți, iar până la finalul lui 2021 Dentalist estimează că va ajunge la o creștere de 10 ori a numărului de clienți față de perioada similară din anul precedent.

Business Leaders

View all posts

Adauga comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *