Business Leaders > Opinii > Ce răspunzi atunci când ești rugat să te prezinți în timpul unui interviu

Aproximativ 30 de secunde, acesta este timpul pe care l-ai avea la dispoziție pentru a convinge un mentor că merită să-și investească resursele în businessul tău dacă v-ați întâlni într-un lift, și tot atât ar trebui să dureze prezentarea ta în fața camerei de filmat. Este extrem de important să îți fie clar cine ești și cu ce te diferențiezi în industria în care activezi, dar mai ales să știi ce să selectezi din toate informațiile care îți vin în minte atunci când îți este adresată această întrebare.

Structura și capacitatea de selecție ar trebui să fie pilonii care stau la baza răspunsului tău. Înainte să răspunzi, gândește-te cine te ascultă. Răspunzi pentru familia care vrea să amintești ,,la televizor“ cât de mult te-au sprijint să termini facultatea sau vrei să uimești concurența cu detalii pe care le-ați înțelege doar voi? Păstrează în minte că este important ca răspunsul tău să fie relevant pentru jurnalist și, eventual, pentru viitorii clienți care te urmăresc. Ei vor să știe prin ce te diferențiezi, de ce faci ceea ce faci și dacă ești mai bun decât ceilalți jucători de pe piață, ce problemă rezolvă produsul tău și ce experiențe îți dau pertinență în a-ți spune părerea despre ce se întâmplă pe piață sau ce schimbări preconizezi că vor apărea în viitor. Întreabă-te ce impact va avea răspunsul tău și dacă te scoate sau nu din linia „normalității“ pe care toți antreprenorii se tem să o depășească atunci când sunt în fața camerei de filmat.

Te aștept la interviu.

Lizeta Oprea,

Jurnalistă și fondatoarea Business Leaders Networking

Business Leaders

View all posts