Florentino Delure, brand-ul de lux italian fondat de către Serghei Grigor și asociatul său Gian Paolo, s-a lansat pe piața din România, în urma unei investiții estimate la peste jumătate de milion de euro.
Florentino Delure este un concept italian premium dedicat celor care pun eleganța și rafinamentul în fruntea stilului personal.
La ora actuală, brand-ul este prezent în România, Moldova, și Italia, cu intenția de a se extinde cu cel puțin încă două locații în România și Italia, pentru ca ulterior să-și continue expansiunea în țările Occidentale precum Marea Britanie, Franța și Elveția.
Situat într -o vilă istorică din inima Bucureștiului pe strada Cpt. Av. Gheorghe Demetriade 14, echipa full-time este restrânsă, fiind alcătuită în Capitală din 5 persoane cu roluri bine structurate și delimitate pe departamente. De asemenea, brand-ul reușește să se extindă prin crearea unui sistem eficient de colaborare atât cu reprezentanții departamentului de producție din Napoli, cât și cu echipa de designeri din Milano, care este alcătuită din 10 persoane.
Pe plan local, Florentino Delure și-a propus drept scop principal să ofere un serviciu ce lipsește în industria vestimentară din România, respectiv serviciul BESPOKE cu executarea articolelor pe măsură prin procedeul manual de către croitorii înstăriți din inima Italiei, din Napoli.
În următoarele 12 luni însă, echipa brand-ului va implementa gradual prima etapă a strategiei sale globale de Marketing, care constă în investiții în Brand Awareness și Celebrity Marketing, cu scopul de a se întări pe piața românească drept lideri în serviciul Bespoke și colecții de ținute premium.
De asemenea, Florentino Delure oferă un spectru extins de produse și în direcția colecțiilor Ready-to-Wear, iar printre produsele vedetă din acest an, sunt cămășile lucrate manual la preț de 1790 RON, pantofi de sport pornind de la prețul de 2490 RON, și costume atât clasice cât și de sport, cu prețuri pornind de la 3490 RON.