Roxana Dan este arhitectă, mama a doi băieței și fondatoarea brandului de bijuterii Lisa&Co. Arhitectura a fost o pasiune veche pe care o consideră un dar fructificat prin alegerea de a urma facultatea în acest domeniu. A studiat în România, apoi a plecat cu bursă în Germania și de acolo în China.
„Businessul l-am pornit în 2017, în perioada în care am rămas însărcinată. Înainte să nasc am avut foarte mult curaj, determinare și energie să fac lucruri. Nu știu cum se întâmplă în cazul altor femei dar pe mine m-a motivat și mi-a dat foarte multă putere. În cele nouă luni mi-am luat dreptul de semnătură ca arhitect, am pornit businessul și am avut lansarea brandului“, ne-a declarat Roxana Dan.
Conform antreprenoarei, clientele Lisa&Co sunt preponderent femei moderne, independente, care iubesc să-și asorteze ținuta cu o bijuterie elegantă. Bugetul pentru o bijuterie a brandului pornește de la 200 de lei și poate ajunge la 3 – 5 mii de euro sau chiar 80 mii de euro.
Cea mai scumpă bijuterie a brandului este un inel cu un diamant galben în valoare de 80 mii euro
„Unul dintre cele mai complexe proiecte la care am lucrat este un inel cu un diamant galben de două carate, cu o claritate foarte bună și o tăietură extrem de frumoasă. Spectaculos a fost și prețul, a costat 80 de mii euro. Un al doilea proiect care a reprezentat pentru noi o provocare este un soul watch, un cadran de ceas realizat din aur. El se deschide pe lateral și pot fi introduse în interiorul lui pietre, litere sau diverse simboluri pe care le cumperi într-un anumit moment al vieții. Se găsește doar la noi și este un cadou perfect care poate să primească conținut de-a lungul timpului și să marcheze diferite momente din viața persoanei care-l poartă“, a spus Roxana Dan.

Antreprenoarea a observat în experiența de până acum că bijuteriile marchează un anumit moment din viața unei femei, sunt achiziționate cu ocazia unei logodne, pentru a fi purtate în ziua nunții, pentru a marca venirea pe lume a unui copil sau la zile aniversare.
„Frumusețea în activitatea mea este că ajung să trăiesc și eu momentul cu clientul meu. Este un proiect în care mă implic foarte mult emoțional și îmi doresc ca la final clientul să fie mulțumit. Primesc o parte din bucuria clienților la fiecare comandă custom made“, mărturisește Roxana.
Experiența ca arhitect o ajută pe antreprenoare atât în procesul de creație al bijuteriilor dar și în consilierea clienților. „Foarte mulți clienți vin cu idei care nu li se potrivesc. Nelucrând în domeniu și neavând cunoștințele necesare, nu realizează că uneori nu li se potrivește ce au ales. Trebuie să le analizezi profilul, să-i cunoști și să înțelegi contextul, pentru ca propunerile tale să-i mulțumeacă. De multe ori văd ceva într-o poză și le place, dar când ajung să fie al lor realizează că nu li se potrivește“, explică aceasta.
Întrebată ce a învățat din experiența în China și Germania, spune că lecția pe care a primit-o în acea perioadă a fost smerenia. „Când ajungi acolo vezi cât de mare este această lume. Așa am învățat să nu mai cred că sunt cea mai bună, să înțeleg că se poate mai mult decât atât și că trebuie să lupt în fiecare zi. După ce vezi lucrul acesta, reușești să te autodepășești. Este foarte important să-ți conștientizezi minusurile“, ne-a împărtășit Roxana Dan.
Adauga comentariu