Business Leaders > Povesti de business > Magazinul de bijuterii Maya Concept a înregistrat vânzări cu 15% mai mari după lansarea în online

Magazinul de bijuterii Maya Concept este o afacere antreprenorială condusă de Alina Apescăriței, cu magazin atât fizic, cât și online, specializat în bijuterii cu pietre semiprețioase, dar și produse unicat sau în serii limitate.

Pentru 2021, cifra de afaceri a atins 335.000 euro, în creștere de anul trecut și datorită magazinului online, www.maya-concept.ro. Magazinul online realizează aproximativ 20% din totalul cifrei de afaceri, iar creșterea a fost de aproximativ 15%, ca urmare a lansării magazinului online.

Showroom-ul este situat în centrul Iașului, cu o suprafață de 100 mp, depozit de 50 mp, și birouri de 60 mp la etaj. Cele mai multe obiecte sunt aduse din China, India, Indonezia, Polonia și Turcia, fiind disponibile peste 10.000 de produse, cu prețuri între 10 – 3000 lei. Pentru magazinul fizic, bonul mediu de cumpărături este 75 lei, în timp ce bonul pentru magazinul online se ridică la 250 lei. 

Alina Apescăriței, fondatoarea Maya Concept

„Magazinul online maya-concept.ro a reușit să creeze o altfel de conexiune cu fiecare client, aceștia venind ulterior și în magazinul fizic pentru a ridica produsele comandate, proba sau chiar încerca și alte variante similare cu cele pe care și le-au selectat în primă fază, totul funcționând într-un mix dedicat client service-ului, dar și consilierii cu privire la obiectele achiziționate,” menționează Alina Apescăriței, fondatoarea Maya Concept.

Portofoliul de clienți este destul de variat, aceștia fiind persoane cu venit mediu și peste mediu, familiarizate cu noțiunile despre pietre, cristale, cultură indiană și  chinezească. De asemenea, sunt foarte apreciate produsele din cupru și alamă, bronz (sfeșnice, statuete, casete pentru bijuterii, boluri, tăvi, clopoței), dar și gama de porțelan, căni, cești și ceainice, cu precădere porțelanul chinezesc.

„Clienții noștri sunt persoane care apreciază produsele de calitate în primul rând, cu note de originalitate, care apreciază o lucrătură hand-made. Majoritate produselor sunt în ediție limitată, iar unele sunt chiar unice”, adaugă Alina Apescăriței.

Totodată, clienții sunt 90% din Iași, majoritatea recurenți, dar și clienți din alte orașe, care se cazează la hotelurile din apropiere și care descoperă magazinul, iar apoi îl revizitează la următoarele vizite în Iași.

Planurile pentru acest an al magazinului Maya Concept se rezumă la diversificarea gamei de bijuterii cu pietre semiprețioase, mai multe produse unicat, ateliere de confecționare bijuterii, dar și investiții în magazinul online.

Business Leaders

View all posts

Adauga comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *