Fondat în 2015, brandul românesc de pantofi Vanilla Days a fost inspirat de simplitatea și bucuria unei înghețate de vanilie – elemente pe care fondatoarea Ioana...
Layout B
Cecilia Codreanu lansează o nouă colecție a brandului Fereya: „La Robe et Les rêves reprezintă un manifest pentru feminitate și sustenabilitate“
Într-o perioadă de introspecție asupra propriei cariere, Cecilia Codreanu a descoperit o chemare puternică, moștenită de la generațiile anterioare din familia ei...
INTERVIU Andreea Cornea, Marketing Manager Anna Cori: „Fiecare pereche de pantofi este o demonstrație a dedicării și pasiunii noastre“
Cu o tradiție de 30 de ani și o prezență puternică pe piața de încălțăminte din România, brandul Anna Cori continuă să se bucure de aprecierea clienților datorită...
INTERVIU Cătălin Dumitrescu, Director General RisCo: „Piețele financiare vor continua să fie influențate de volatilitatea economică și inovațiile tehnologice“
Într-o perioadă economică marcată de schimbări rapide și incertitudini în majoritatea sectoarelor, companiile se bazează din ce în ce mai mult pe analizele instituțiilor...
Layout B (with A as starter)
Ioana Cristodoru, fondatoarea Vanilla Days: „Îmi doresc să inspir femeile să creadă în existența pantofilor care nu doar arată bine, dar sunt și extrem de confortabili“
Fondat în 2015, brandul românesc de pantofi Vanilla Days a fost inspirat de simplitatea și bucuria unei înghețate de vanilie – elemente pe care fondatoarea Ioana Cristodoru le-a transformat într-un manifest pentru un stil de viață modern și elegant. De la un mic atelier artizanal, Vanilla...
Cecilia Codreanu lansează o nouă colecție a brandului Fereya: „La Robe et Les rêves reprezintă un manifest pentru feminitate și sustenabilitate“
Într-o perioadă de introspecție asupra propriei cariere, Cecilia Codreanu a descoperit o chemare puternică, moștenită de la generațiile anterioare din familia ei...
INTERVIU Andreea Cornea, Marketing Manager Anna Cori: „Fiecare pereche de pantofi este o demonstrație a dedicării și pasiunii noastre“
Cu o tradiție de 30 de ani și o prezență puternică pe piața de încălțăminte din România, brandul Anna Cori continuă să se bucure de aprecierea clienților datorită...
INTERVIU Cătălin Dumitrescu, Director General RisCo: „Piețele financiare vor continua să fie influențate de volatilitatea economică și inovațiile tehnologice“
Într-o perioadă economică marcată de schimbări rapide și incertitudini în majoritatea sectoarelor, companiile se bazează din ce în ce mai mult pe analizele instituțiilor...
Vanilla Days marchează un nou capitol în dezvoltarea brandului prin mutarea într-o fabrică mai mare și deschiderea unui showroom elegant
Brandul Vanilla Days se redefinește printr-o mișcare strategică semnificativă: mutarea într-o fabrică mai mare și deschiderea unui showroom elegant în sectorul 3 al...
Layout B (combined with D)
Ioana Cristodoru, fondatoarea Vanilla Days: „Îmi doresc să inspir femeile să creadă în existența pantofilor care nu doar arată bine, dar sunt și extrem de confortabili“
Fondat în 2015, brandul românesc de pantofi Vanilla Days a fost inspirat de simplitatea și bucuria unei înghețate de vanilie – elemente pe care fondatoarea Ioana...
Layout B (with infinite scroll)
Ioana Cristodoru, fondatoarea Vanilla Days: „Îmi doresc să inspir femeile să creadă în existența pantofilor care nu doar arată bine, dar sunt și extrem de confortabili“
Fondat în 2015, brandul românesc de pantofi Vanilla Days a fost inspirat de simplitatea și bucuria unei înghețate de vanilie – elemente pe care fondatoarea Ioana...
Cecilia Codreanu lansează o nouă colecție a brandului Fereya: „La Robe et Les rêves reprezintă un manifest pentru feminitate și sustenabilitate“
Într-o perioadă de introspecție asupra propriei cariere, Cecilia Codreanu a descoperit o chemare puternică, moștenită de la generațiile anterioare din familia ei...
INTERVIU Andreea Cornea, Marketing Manager Anna Cori: „Fiecare pereche de pantofi este o demonstrație a dedicării și pasiunii noastre“
Cu o tradiție de 30 de ani și o prezență puternică pe piața de încălțăminte din România, brandul Anna Cori continuă să se bucure de aprecierea clienților datorită...
INTERVIU Cătălin Dumitrescu, Director General RisCo: „Piețele financiare vor continua să fie influențate de volatilitatea economică și inovațiile tehnologice“
Într-o perioadă economică marcată de schimbări rapide și incertitudini în majoritatea sectoarelor, companiile se bazează din ce în ce mai mult pe analizele instituțiilor...
Vanilla Days marchează un nou capitol în dezvoltarea brandului prin mutarea într-o fabrică mai mare și deschiderea unui showroom elegant
Brandul Vanilla Days se redefinește printr-o mișcare strategică semnificativă: mutarea într-o fabrică mai mare și deschiderea unui showroom elegant în sectorul 3 al...