În contextul unei piețe ospitaliere marcate de o concurență intensă, Treevi Pizza al Taglio iese în evidență printr-o strategie bine definită, care combină inovația continuă cu flexibilitatea strategică. Într-un interviu recent, Cătălin Gheorghe, fondatorul TOMCAT Hospitality, grup din care face parte Treevi Pizza al Taglio, ne-a oferit o perspectivă detaliată asupra modului în care aceste două elemente constituie fundamentul succesului Treevi în domeniul gastronomic. Meniul în constantă evoluție și adaptarea rapidă la schimbările pieței sunt ingrediente cheie care permit Treevi Pizza al Taglio să satisfacă gusturile unui public variat.
Privind spre viitor, Treevi Pizza al Taglio urmărește o expansiune ambițioasă, atât pe plan național, cât și internațional. Selectarea locațiilor pentru noi restaurante este un proces care ține cont de analize de piață și de potențialul zonelor, abordare care reflectă dedicarea brandului pentru inovație și adaptabilitate într-o industrie care evoluează rapid.
Business Leaders: Care sunt elementele definitorii ale conceptului Treevi Pizza al Taglio și cum considerați că acestea au contribuit la succesul într-un mediu concurențial atât de intens?
Cătălin Gheorghe: Suntem mereu deschiși către îmbunătățirea experienței de care clienții noștri se bucura în momentul în care aleg serviciile oferite de brandurile pe care le-am creat, dar dacă ar fi să numim pilonii care stau la baza conceptului Treevi Pizza al Taglio și pe care îi păstrăm în orice context, mizăm pe calitatea constantă a produselor, varietatea preparatelor oferite, amplasarea în cele mai bune zone din țară și rapiditatea cu care clienții își pot savura masa.
Având în vedere schimbările în preferințele culinare ale bucureștenilor, cum vă adaptați și ajustați strategiile Treevi Pizza al taglio pentru a răspunde cerințelor în continuă evoluție ale pieței?
E adevărat că sigura constantă e schimbarea, de aceea suntem extrem de receptivi atât la feedback-ul pe care ni-l oferă clienții, cât și la cerințele pieței care se schimbă constant. De aceea, adăugăm produse noi în meniu în fiecare trimestru sau la ocazii speciale. Spre exemplu, am avut doua ediții limitate de pizza pentru Crăciun care au fost inedite și au prins foarte rapid la publicul român.
Care sunt principalele strategii de marketing pe care le implementați pentru a atrage noi clienți și pentru a menține loialitatea celor existenți la Treevi Pizza al Taglio? Cum se integrează aceste strategii în contextul specific al unei pizzerii al taglio?
În afara pilonilor de business pe care ne-am construit brandul, marketingul reprezintă o parte a business-ului căreia îi acordăm deosebit de mare atenție. De aceea, La Treevi Pizza al Taglio ne axăm pe crearea unei comunități de clienți loiali, care se bucură de feliile de pizza (aceste bilete de călătorie către universul gourmand italian), în rutina lor săptămânală, fie că savurează o felie în mers, la birou, sau cu prietenii în weekend.
Lucrăm deja intern la proceduri de fidelizare și avem contact direct cu clienții nostri prin formulare de feedback. De asemenea, ne asiguram ca avem o prezenta cu un impact puternic in mediul online, pentru a putea oglindi obiectivele noastre ca brand, promoțiile, sortimentele noi și atmosferei de care clienții se pot bucura când pașesc în locațiile noastre, aspect pe care ne dorim sa îl transmitem chiar și de la depărtare.
În ce constau planurile de viitor pentru Treevi Pizza al Taglio și cum anticipați evoluția brandului în următorii ani?
Avem planuri mărețe. Nu voi dezvălui foarte multe, însă avem în vedere prezența la nivel național în orașele mari, urmând extinderea pe plan internațional.
Ce criterii sunt esențiale în procesul de selecție a locațiilor pentru noile restaurante Treevi Pizza al Taglio și cum vă asigurați că acestea corespund strategiei brandului?
Suntem foarte atenți când vine vorba de deschiderea unei noi locații și luăm în considerare multiple aspecte, printre care studii de piață, dar și poziționarea în cele mai frecventate și cunoscute zone ale orașului.
Cum evaluați potențialul de extindere al Treevi Pizza al Taglio în piața bucureșteană, există intenții de deschidere a altor locații în anumite zone ale orașului?
Da, ne aflăm în plin proces de analiză a multor locații din București. Pe lângă cele zece locații în afara capitalei, plus cele două branduri noi în București despre care vă vorbeam, cu siguranță vom deschide 3-4 locații noi de Treevi Pizza Al Taglio și în București.
Există planuri pentru extinderea francizei Treevi Pizza al Taglio la nivel național? Cum analizați oportunitățile din alte orașe sau regiuni?Care sunt criteriile pe care le luați în considerare atunci când decideți să extindeți franciza într-un anumit oraș sau regiune?
În momentul de față, avem o singură franciză care se află în Brașov, însă am oprit francizarea pentru o perioadă de timp, având în plan intern foarte multe deschideri de locații.
Pentru că existau foarte multe cereri de franciză, nu aveam timp să analizăm propunerile cu atenția pe care o oferim fiecărei locații deschise de Treevi Pizza al Taglio, așa că am preferat să oprim francizarea până la mijlocul anului 2024, atât în țară, cât și internațional.
Ne alegem și ne-am propus să ne alegem partenerii de franciză foarte atent, pentru că ne oglindim prin ei, prin serviciile și produsele pe care le oferă și care vorbesc despre întregul brand. De aceea, am implementat proceduri foarte bine detaliate care includ verificarea constantă a fiecărui francizat în parte, atât prin vizite anunțate cât și vizite inopinante.
Cum vă plasați în raport cu tendințele globale din industrie și cum integrați inovațiile în meniul și serviciile Treevi Pizza al Taglio pentru a rămâne relevant și competitiv pe piața locală?
În acesta lume în continuă schimbare, cu tendința de a merge pe repede înainte, alegem să păstrăm calitatea produselor oferite folosind ingrediente proaspete și autentic italiene, puse în valoare de creativitatea specifica românească.
Suntem astfel cunoscuți pe piață ca un brand care oferă constant calitate la standarde înalte, pe care reușim să o menținem prin proceduri ce reflectă același nivel de calitate în fiecare locație Treevi Pizza al Taglio. Acesta este unul dintre criteriile principale prin care ne diferențiem de tot ceea ce înseamnă competitori direcți sau indirecți ai brandului.