Fondatoarea Dentalist, medicul Alexandra Mircea, a avut curajul să lanseze în plină pandemie una dintre cele mai bine dotate clinici stomatologice din București. Mizând pe tehnologii de ultimă generație, servicii stomatologice noi și un standard ridicat în ceea ce privește confortul pacientului, echipa Dentalist încearcă să schimbe experiența celor care ajung cu teamă în cabinete.
Pasiunea pentru stomatologie, moștenită de la ambii părinți
Având ambii părinți stomatologi, Alexandra Mircea a crescut într-un mediu care a determinat-o să îndrăgească această meserie. În copilărie, cabinetul mamei era lângă apartamentul în care locuiau, fiind locul în care se oprea de fiecare dată când venea de la școală.
„Mi s-a părut normal să urmez aceeași meserie, întotdeauna mi-a plăcut reacția pacienților la bucuria pe care le-o făceau părinții mei, redându-le sănătatea. Cred că așa mi-am găsit menirea“, povestește Alexandra Mircea.
După ce a colaborat timp de opt ani cu diverse clinici stomatologice de renume, în 2019 a decis că vrea să folosească experiența dobândită pentru a-și deschidde propria clinică, un vis pe care spune că l-a avut dintotdeauna.
„Am început proiectul în decembrie, când am renovat și adaptat clădirea conform nevoilor noastre. Pandemia pentru mine a fost binevenită, pentru că în cele două luni de stat în casă am putut să-mi pun la punct toată strategia. Altfel, mi-aș fi dedicat tot timpul pacienților și nu aș fi avut când să mă ocup de partea administrativă“, povestește fondatoarea Dentalist.
Unul dintre lucrurile importante pe care antreprenoarea a mizat la deschiderea clinicii a fost nivelul de confort emoțional al pacienților, cunoscute fiind fricile pacienților când ajung în cabinetul medicului stomatolog.
„Din păcate, dentistul nu este cel mai bun prieten pentru mulți dintre români. Mi-aș dori ca oamenii să vină întotdeauna cu drag în cabinet, nu cu teamă sau doar în momentul în care simt durere. Frica pacientului de medicul stomatolog este foarte frecventă, mai ales în cazul persoanelor de 35-45 de ani, generația oamenilor care au mers la stomatolog în perioada în care nu se făcea anestezie. Sunt tot felul de povești cu medici care se urcau cu genunchii pe pieptul pacienților ca să scoată dinți. Așa se face că majoritatea oamenilor ajung să nu mai meargă la dentist o bună perioadă de timp, până nu se mai poate.“
Printre opțiunile pe care clinica le pune la dispoziția pacienților se află și aceea de a vedea rezultatul final înainte de începerea intervenției, pentru ca pacientul să fie convins că-și dorește să facă schimbarea.
„Este important ca pacientul să aibă încredere în momentul în care pornește la drum alături de noi. Am investit în scanere care filmează dantura, iar după un minut poți vedea cum va arăta după tratament. Această opțiune are un impact emoțional incredibil asupra pacientului, pentru că poate observa de la săptămână la săptămână cum ar trebui să i se schimbe dinții. Și asta îl motivează“, explică medicul.
Clinica Dentalist promovează educația stomatologică prin canalele Youtube, Facebook, Instagram și TikTok
Înțelegând că este foarte mare nevoie de educație în ceea ce privește sănătatea orală în România, fondatoarea Dentalist a început să facă filmulețe pe TikTok, Facebook, Instagram și Youtube. „Avem aproape 300 mii de abonați care ne urmăresc constant sfaturile. Sunt foarte multe necunoscute pe care le au, iar pentru mine înseamnă mult că pot face acest tip de educație.“
Prețuri practicate în clinică
Întrebată care sunt costurile intervențiilor, fondatoarea Dentalist a explicat că prețurile reflectă tehnicile și calitatea materialelor folosite, dar că au încercat să le păstreze într-o zonă cât mai permisivă. Ca exemplu, pachetul de igienizare costă 200 lei, iar fațetele dentare din ceramică, unele dintre cele mai căutate servicii, au un preț de 2000 lei.
Adauga comentariu