Business Leaders > Companii > Vanilla Days marchează un nou capitol în dezvoltarea brandului prin mutarea într-o fabrică mai mare și deschiderea unui showroom elegant

Vanilla Days marchează un nou capitol în dezvoltarea brandului prin mutarea într-o fabrică mai mare și deschiderea unui showroom elegant

Brandul Vanilla Days se redefinește printr-o mișcare strategică semnificativă: mutarea într-o fabrică mai mare și deschiderea unui showroom elegant în sectorul 3 al Capitalei. Acest pas important nu doar că sporește capacitatea de producție, dar și îmbunătățește procesele și calitatea produselor, menținând standardele înalte care au consacrat brandul. „Un brand puternic, care a avut nevoie de un nou spațiu – mai mare, mai organizat, mai estetic,” a explicat Ioana Cristodoru, fondatoarea Vanilla Days.

Showroomul Vanilla Days este gândit pentru a reprezenta mai mult decât un simplu spațiu de prezentare, acesta găzduiește evenimente speciale și prezentări, menite să întărească legătura cu clientele și să creeze o comunitate în jurul brandului. „Deja am avut un al doilea eveniment care s-a bucurat de foarte multe vizite. Acesta a avut numele de Săptămâna Porților Deschise la Vanilla Days,” a adăugat fondatoarea brandului, subliniind importanța inițiativelor de a aduce oamenii mai aproape de povestea și valorile Vanilla Days.

Noua locație a fost aleasă cu grijă, pentru a oferi un mediu de lucru care inspiră creativitate și eficiență, având în același timp acces facil la mijloacele de transport. „Locația este mult mai apropiată de centru, cu acces la multe mijloace de transport în comun“.

Această mutare marchează un nou capitol în creșterea și dezvoltarea brandului, cu planuri de extindere în alte orașe mari și participare la diverse pop-up store-uri și târguri de modă.

Business Leaders: Cum ați evoluat de la un mic atelier la o fabrică și care a fost procesul de tranziție? Ce îmbunătățiri ați adus în producție odată cu mutarea în noua locație?

Ioana Cristodoru, fondatoarea Vanilla Days: Ceea ce pot spune că definește posibilitatea evoluției oricărui business, dar mai ales al Vanilla Days, este consecvența – dorința. Dorința de a oferi o întreagă trăire în momentul în care porți o pereche de pantofi Vanilla, dorința de a ști că ai consultanță din partea profesioniștilor Vanilla în orice moment, dorința de a nu face rabat de la calitate nici măcar în momentele mai dificile. Faptul că întotdeauna a fost despre experiența Vanilla și despre calitatea cu care ne-am obișnuit clientele, acestea ne-au adus în punctul în care ne aflăm astăzi. Suntem un brand puternic care a avut nevoie de un nou spațiu, mai mare, mai organizat, mai estetic. Am adăugat echipamente care asigură o calitate superioară și o eficiență crescută a producției.

Care au fost criteriile de selectare a locației pentru noua fabrică și showroom-ul Vanilla Days din sectorul 3?

Când este să fie, este. În ciuda tuturor greutăților pe care le-am întâmpinat în căutarea unui spațiu, în momentul în care am ajuns la actuala locație, am simțit că ACEASTA este! Locația nu era publicată online spre închiriere, am avut pur și simplu noroc să ajung la ea printr-un prieten. Spațiul este ceva mai mare decât căutam, însă imediat am văzut potențialul și deja planul fabricii era ca și făcut. După ce am analizat locația, costurile, avantajele și dezavantajele, am ajuns la concluzia și pe cifre că este locul potrivit pentru ca Vanilla să își deschidă aripile și mai mult. Această locație ne oferă posibilitatea de a ne extinde capacitatea de producție și de a integra showroom-ul într-un mod care să ofere clienților o experiență completă – de la prezența în showroom până la vizitarea fabricii.

Mutarea producției în noua fabrică implică și schimbarea procesului de fabricație sau este doar vorba de nevoia de spațiu?

În primul rând, când lucrezi într-un mediu curat, frumos, aerisit, lucrezi mai cu drag. Toată echipa Vanilla este trup și suflet pentru a făuri perechea de pantofi în care să ai cele mai plăcute experiențe. Locația este mult mai apropiată de centru, cu acces la multe mijloace de transport în comun, lucru ce face naveta până aici mult mai ușoară și mai rapidă. Astfel că, în momentul în care economisești timp, lucrezi într-un mediu plăcut și, cel mai important, faci ceea ce te împlinește sufletește, calitatea produsului finit este net superioară. Noul spațiu ne-a permis, de asemenea, să investim în echipamente care optimizează procesul de producție și asigură un control mai riguros al calității fiecărei perechi de pantofi.

Cum ați conceput și amenajat noul showroom pentru a oferi o experiență de cumpărare care să reflecte estetica și valorile brandului tău?

Bineînțeles că am plecat de la EA. Ea este reprezentarea femeii care trăiește din plin. Ea merge la evenimente, merge la festivaluri, dar se și plimbă liniștită prin parc. Ea este un cumul de tot ceea ce reprezintă viața. Ei bine, așa este conturat și showroomul nostru. În centru este EA. Fie că vine să își aleagă perechea de pantofi din seara nunții, fie că vine pur și simplu ca să probeze modele, Ea va regăsi pe fiecare dintre laturile showroomului pantofii pe care ea îi dorește.

Am păstrat linii simple, albe, care să aducă în evidență caracteristicile pantofului. Rafturile sunt alimentate cu o bandă LED ce luminează discret produsele. Un alt aspect important este simțul olfactiv. Știu, vorbim de pantofi, dar experiența, v-am spus, nu este a pantofului, ci a Ei! Simțul olfactiv joacă un rol foarte important în a te face să te simți primit cu brațele deschise. Întotdeauna în showroomul Vanilla va mirosi foarte frumos. Am creat, de asemenea, zone de relaxare unde clientele pot savura o cafea sau un ceai, discutând despre cele mai recente tendințe în modă și sfaturi de stil cu experții noștri.

Aveți planuri pentru organizarea de evenimente sau prezentări speciale în noul showroom, care să sporească angajamentul clienților și să consolideze legătura lor cu brandul Vanilla Days?

De trei ori DA! Având în vedere că evenimentul de lansare al noului showroom a fost un real succes, ne-a inspirat să mai facem astfel de evenimente. Deja am avut un al doilea eveniment care s-a bucurat de foarte multe vizite. Acesta a avut numele de Săptămâna Porților Deschise la Vanilla Days, iar în urma cererii îl vom relua. Mai avem câteva evenimente în gând, însă vă voi lăsa să le descoperiți la momentul respectiv. Ne gândim să organizăm și workshopuri de design, unde clientele pot crea propriile modele de pantofi, sau sesiuni de styling personalizat. Până atunci, noi vă așteptăm cu drag în showroomul nostru și, de ce nu, chiar și în fabrică să vedeți tot procesul prin care iau naștere pantofii magici.

Cum veți asigura o experiență personalizată pentru fiecare clientă care ajunge în noul showroom, pentru a oferi ideea de exclusivitate?

De curând am lansat și programatorul online pentru showroom. Ținem foarte mult la a veni în întâmpinarea cliente și a îi ușura accesul la noi. Drept urmare, ea poate alege acum ora în care îi este comod și ușor să vină la noi și să își rezerve timpul necesar. Unul dintre lucrurile la care noi excelăm este că putem personaliza un produs. De aceea, încurajăm ca vizitele în showroom să fie făcute cu programare în prealabil. Experiența Vanilla este despre EA, după cum am mai spus, și astfel, ne rezervăm timpul pentru Ea. Îi oferim tot know-how-ul nostru pentru a lua cea mai bună decizie în a alege pantofii potriviți, îi arătăm diferitele tipuri de piele, îi dăm la probă diferite înălțimi ale tocurilor sau grosimi. Toate aceste lucruri pot fi făcute doar individual, cu timp alocat special Ei.

Care sunt obiectivele pe termen lung în ceea ce privește showroomul?

În toți acești ani de când suntem Vanilla, am observat o nevoie a Ei, de a ajunge și de a vedea produsul. Știm că în poze produsele arată superb, însă de cele mai multe ori, în realitate arată și mai bine. De aceea, Ea vine să probeze, să aleagă culori, să își personalizeze produsul sau pur și simplu să ridice comanda, dar în esență, ceea ce face showroomul este a oferi încredere. Vanilla este un brand puternic, de sine stătător și nu va dispărea peste noapte.

Unde găsim produsele brandului Vanilla Days?

Cel mai mult îmi place când le găsesc la VOI. În aeroport în drum spre vacanță, la o cafenea savurând cea mai bună cafea, la o plimbare pe plajă în briza mării sau în parc printre frunze, acolo ar trebui găsite produsele Vanilla. Alături de Ele, acolo suntem și noi. Dacă vrei să te numeri printre ele și totuși nu ai un produs Vanilla, poți intra pe Vanilladays.ro sau fizic în Calea Vitan nr. 238, etaj 2. De asemenea, ne puteți găsi în diverse pop-up store-uri și târguri de modă, unde avem ocazia să ne întâlnim direct cu clientele și să le prezentăm noile noastre colecții.

Lizeta Maria

View all posts